Novosti iz EU fondova

Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je 7. ožujka 2015. prve Javne pozive iz programa Poduzetnički impuls za 2015. godinu. Podsjećamo, Program Poduzetnički impuls 2015 financijski je najjači od kada postoji i vrijedan je 4,37 milijardi kuna. Očekuje se da će biti dodijeljeno ukupno 1300 potpora (poticaja) i svakako savjetujemo da sudjelujete u barem nekom od natječaja. Što se tiče dugo najavljivanih financijski jačih natječaja EU fondova za poduzetnike u Hrvatskoj, Ministarstvo poduzetništva će ih vjerojatno pustiti kao najavu negdje oko 20.3.2015, što znači da se otprilike krajem travnja/početkom svibnja očekuje otvaranje natječaja.

Radi se o dva prilično značajna natječaja:

  • Ulaganje u proizvodnu tehnologiju, vrijedan 47 milijuna eura
  • Izgradnju proizvodnih kapaciteta i ulaganje u opremu, vrijedan 100 milijuna eura.

Novaca ima dovoljno, tako da je sada pravi trenutak da pokrenete svoje projekte. U nastavku Vam donosimo detalje natječaja dobivene od vrhunske konzultantice dr.sc. Valentina Salaj Ćetković, stalne sudske vještakinje za financije, računovodstvo i poreze iz tvrtke Valzor d.o.o.tel. 01/8896-839, mob. 095/200-2000, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

PODUZETNIČKI IMPULS: JAČANJE KONKURENTNOSTI PRERAĐIVAČKE INDUSTRIJE

IZNOS POTPORE 50.000 - 400.000 Kn

Mikro poduzeća (1 do 9 zaposlenih)

POTPORA IZNOSI 75% PROJEKTA.

Podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju predloženog projekta u iznosu od minimalno 25% prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna predloženog projekta. Podnositelj prijave također dodatno treba financirati cjelokupni PDV od cijele investicije.

Mala poduzeća (10-49 zaposlenih)

POTPORA IZNOSI 50% PROJEKTA.

Podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju predloženog projekta u iznosu od minimalno 50% prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna predloženog projekta. Podnositelj prijave također dodatno treba financirati cjelokupni PDV od cijele investicije.

Prihvatljivi troškovi su:

Za osnovne projektne aktivnosti

  • Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata namijenjenih obavljanju poslovne djelatnosti i ostali troškovi namijenjeni povećanju proizvodnih kapaciteta te ekološki prihvatljivijoj i energetski učinkovitijoj proizvodnji
  • Troškovi vezani uz nabavu računalne opreme, računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  • Za dodatne projektne aktivnosti (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti, max. do 30% ukupnih prihvatljivih troškova)
  • Troškovi nabave i stavljanja u funkciju opreme za mikro elektrane koje koriste obnovljive izvore energije i visoko učinkovitu kogeneraciju električne snage do 10 KW (proizvodnja električne energije) i termičke snage do 30KW (proizvodnja topline)
  • Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom – potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  • Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
  • Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
  • Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva
  • Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice, trošak prijevoza automobilom 2kn/km ili trošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranje brenda, dizajniranje proizvoda, izradui ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala
  • Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta
  • Neprihvatljivi troškovi su:
  • Troškovi nastali prije datuma podnošenja prijave na Javni poziv
  • Porez na dodanu vrijednost
  • Nabava rabljene opreme
  • Najam opreme
  • Nabava/najam vozila (nabavka vozila koja su dio proizvodnog procesa i koja imaju funkciju radnog stroja (poput viličara) su prihvatljiv trošak, sva ostala prijevozna sredstva, pa tako i ona koja služe u svrhu transporta, nisu prihvatljiv trošak)
  • Carinske i uvozne pristojbe, ili bilo koje druge naknade (bankovne naknade, tečajne razlike i sl.)
  • Troškovi kupovine poslovnog prostora ili zemljišta, građevinski troškovi te nabava građevinske opreme
  • Troškovi izgradnje, dogradnje i adaptacije poslovnog prostora, osim za prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom te stavljanja u funkciju opreme za mikro elektrane
  • Troškovi građevinskih radova koji nisu vezani isključivo za prilagodbu poslovnog prostora osobama s invaliditetom te stavljanja u funkciju opreme za mikro elektrane
  • Istraživanje tržišta
  • Troškovi studiranja, tečajevi stranih jezika
  • Troškovi osoblja
  • Troškovi zakonski obaveznog stručnog osposobljavanja
  • Potrošni materijal, sitni inventar, nabava sirovina/repromaterijala
  • Obnavljanje certifikata, kontrolni audit

Prijave na natječaj primaju se od 30.03.2015.


EU FONDOVI


Natječaj 1: Ulaganje u proizvodne tehnologije

Najniži iznos bespovratnih sredstava 500.000 Kn, najviši iznos 5.000.000 Kn.

Namijenjeno za male i srednje poduzetnike (mali poduzetnik: do 49 zaposlenih, srednji poduzetnik 50-249 zaposlenih). Potpora se ne može dodijeliti poduzetnicima koji nemaju minimalni udio kapitala u pasivi 15% prema godišnjim financijskim izvještajima 2014. godine te poduzetnicima koji nemaju pozitivan EBITDA (poslovni prihodi – poslovni rashodi + amortizacija) u 2014.godini.

EU potpora:

  • Za ulaganje u opremu / strojeve, hardver, softver, marketing: 45% za male poduzetnike, 35% za srednje poduzetnike
  • Za usavršavanje radnika: 70% za male poduzetnike, 60% za srednje poduzetnike, odnosno 70% ako se usavršavanje provodi za radnike s invaliditetom ili radnike u nepovoljnom položaju
  • Sudjelovanje na sajmovima: 50% za male i srednje poduzetnike
  • Savjetodavne usluge (provedba projekta: financijsko izvještavanje o projektu, javna nabava, revizija): 50% za male i srednje poduzetnike

Napomena: Iznos investicije računa se bez PDV-a, poduzeće samostalno snosi PDV.

Trajanje projekta: 1,5 godina

Projekt ne smije započeti prije predaje projekte prijave u MINPO.

Prilikom prijave projekt mora imati zatvorenu financijsku konstrukciju za financiranje vlastitog učešća:

  • obvezujuće pismo namjere banke za cjelokupno vlastito učešće;
  • ili oročeni depozit za financiranje vlastitog učešća (50% ukupne vrijednosti projekta, umanjene za traženu potporu);
  • ili kombinirano financiranje (banka + oročeni depozit) za cjelokupno vlastito učešće

Projekt mora započeti u roku od 3 mjeseca nakon sklapanja ugovora s MINPO.

U provedbi projekta obvezno se pridržavati načela javne nabave.

Potrebna dokumentacija:

  • Obrazac 1. Prijavni obrazac
  • Obrazac 2. Proračun aktivnosti
  • Obrazac 3. Studija izvodljivosti
  • Obrazac 4. Marketinška strategija
  • Obrazac 5. Skupna izjava ne starija od 30 dana prije predaje projektne prijave
  • Obrazac 6. Zatvorena financijska konstrukcija ulaganja
  • Obrazac 7. Potvrda porezne uprave ne starija od 30 dana od datuma predaje projektne prijave
  • Izvod iz sudskog registra
  • Godišnje financijsko izvješće (GFI-POD) za 2012., 2013. i 2014.
  • Bon Plus za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje
  • BON2/SOL2 ne stariji od 30 dana prije predaje projektne prijave
  • Obrazac JOPPD za mjesec koji prethodi danu predaje projektne prijave

Kriteriji odabira: napisani projekt, napisana marketinška strategija, financijski pokazatelji poduzeća, razvijenost regije u kojoj se provodi projekt, broj novozaposlenih. Potrebno je ostvariti 70 od 100 bodova, s tim da je dodatno potrebno u svakoj pojedinoj kategoriji ostvariti minimalni broj bodova.

Isplata potpore: Moguće je podnijeti zahtjev za predujmom 30% odobrenog iznosa potpore (navedeni predujam potrebno je opravdati u roku od 3 mjeseca). Osnovni princip isplate potpore je "metoda nadoknade" (npr. ako poduzeće nabavlja 6 strojeva u razmacima od 3 mjeseca, nakon kupnje svakog pojedinog stroja podnosi zahtjev za nadoknadu, dobiva potporu za taj stroj, pa onda opet ulaže u sljedeći stroj).


Natječaj 2: Izgradnja proizvodnih kapaciteta i ulaganje u opremu

Najniži iznos bespovratnih sredstava 1.500.000 Kn, najviši iznos 15.000.000 Kn.

Namijenjeno za male i srednje poduzetnike (mali poduzetnik: do 49 zaposlenih, srednji poduzetnik 50-249 zaposlenih). Potpora se ne može dodijeliti poduzetnicima koji nemaju minimalni udio kapitala u pasivi 15% prema godišnjim financijskim izvještajima 2014. godine te poduzetnicima koji nemaju pozitivan EBITDA (poslovni prihodi – poslovni rashodi + amortizacija) u 2014.godini.

EU potpora:

  • Za izgradnju / rekonstrukciju objekata, ulaganje u opremu / strojeve, hardver, softver, marketing: 45% za male poduzetnike, 35% za srednje poduzetnike
  • Za usavršavanje radnika: 70% za male poduzetnike, 60% za srednje poduzetnike, odnosno 70% ako se usavršavanje provodi za radnike s invaliditetom ili radnike u nepovoljnom položaju
  • Sudjelovanje na sajmovima: 50% za male i srednje poduzetnike
  • Savjetodavne usluge (provedba projekta: financijsko izvještavanje o projektu, javna nabava, revizija): 50% za male i srednje poduzetnike

Napomena: Iznos investicije računa se bez PDV-a, poduzeće samostalno snosi PDV.

Trajanje projekta: 2 godine

Projekt ne smije započeti prije predaje projekte prijave u MINPO.

Prilikom prijave projekt mora imati zatvorenu financijsku konstrukciju za financiranje vlastitog učešća:

  • obvezujuće pismo namjere banke za cjelokupno vlastito učešće;
  • ili oročeni depozit za financiranje vlastitog učešća (50% ukupne vrijednosti projekta, umanjene za traženu potporu);
  • ili kombinirano financiranje (banka + oročeni depozit) za cjelokupno vlastito učešće

Uvjeti za projekt koji sadržava gradnju: pravo građenja na zemljištu za koje su izdane važeće dozvole, važeća građevinska dozvola, suglasnost / rješenje / mišljenje Ministarstva zaštite okoliša i prirode kojim se daje suglasnost za gradnju.

Projekt mora započeti u roku od 3 mjeseca nakon sklapanja ugovora s MINPO.

U provedbi projekta obvezno se pridržavati načela javne nabave.

Potrebna dokumentacija:

  • Obrazac 1. Prijavni obrazac
  • Obrazac 2. Proračun aktivnosti
  • Obrazac 3. Studija izvodljivosti
  • Obrazac 4. Marketinška strategija
  • Obrazac 5. Skupna izjava ne starija od 30 dana prije predaje projektne prijave
  • Obrazac 6. Zatvorena financijska konstrukcija ulaganja
  • Obrazac 7. Dokazi vezani uz gradnju
  • Obrazac 8. Potvrda porezne uprave ne starija od 30 dana od datuma predaje projektne prijave
  • Izvod iz sudskog registra
  • Godišnje financijsko izvješće (GFI-POD) za 2012., 2013. i 2014.
  • Bon Plus za zadnje odobreno računovodstveno razdoblje
  • BON2/SOL2 ne stariji od 30 dana prije predaje projektne prijave
  • Obrazac JOPPD za mjesec koji prethodi danu predaje projektne prijave

Kriteriji odabira: napisani projekt, napisana marketinška strategija, financijski pokazatelji poduzeća, razvijenost regije u kojoj se provodi projekt, broj novozaposlenih. Potrebno je ostvariti 70 od 100 bodova, s tim da je dodatno potrebno u svakoj pojedinoj kategoriji ostvariti minimalni broj bodova.

Isplata potpore: Moguće je podnijeti zahtjev za predujmom 30% odobrenog iznosa potpore (navedeni predujam potrebno je opravdati u roku od 3 mjeseca). Osnovni princip isplate potpore je "metoda nadoknade" (npr. ako poduzeće nabavlja 6 strojeva u razmacima od 3 mjeseca, nakon kupnje svakog pojedinog stroja podnosi zahtjev za nadoknadu, dobiva potporu za taj stroj, pa onda opet ulaže u sljedeći stroj).

Grafik.net d.o.o.
Odranska 1/1, 10 000 Zagreb; 
Tel. +385 1 6137 414; Fax: +385 1 6137 416;
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Za sva dodatna pojašnjenja o opremi, repromaterijalu, servisu i svemu ostalom što Vas zanima na području grafičke pripreme i digitalnog tiska, bez ustručavanja nam se obratite e-mailom ili telefonom, bit će nam zadovoljstvo izaći Vam u susret.

Ukoliko ne želite primati više ovakve obavijesti, lijepo Vas molimo da pošaljete mail sa naslovom MAKNI na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . Ovaj mail se ne može smatrati spamom ukoliko sadrži informacije za brisanje sa mailing liste i podacima pošiljaoca

Copyright©Grafik.net d.o.o.

 

GRAFIK.NET

Osjetite boje - Istražite mogućnosti - Otkrijte savršenstvo - 25 godina s vama

CTP I KONVENCIONALNI TISAK

CTP osvjetljivači - Razvijačice - Izlagači uređaji i ostali alati - Fleksografski sustavi - Mjerni instrumenti - Proofing - CTP ploče i ostali repromaterijal

Digitalni tisak

Inkjet digitalni tiskarski strojevi - Inkjet strojevi velikog formata - Elektrofotografski c/b digitalci - Kolor digitalci - Boje i ostali repromaterijal

Dorada

Bigerice – Falcerice – Laminatori – Rezačice - Strojevi za uvez - UV lakiranje - Dorada iz role - Izrada kartica - Multifunkcijski strojevi za doradu - Ostala doradna oprema

Produkcijski softver

Softverska rješenja i programski paketi za pripremu tiska, konverziju boja i probne otiske za ambalažni i komercijalni dio tiskarske industrije - MIS/ERP sustavi za upravljanje poslovnim procesima

Strukturno kabliranje

Računalne mreže, audio i video sustavi, konferencijski sustavi, usluge tehničke podrške

GRAFIK.NET D.O.O.

Trnjanska cesta 114
10000 ZAGREB
HRVATSKA
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
T +385 1 6137 414
ugp member badge1 350px

POŠALJI PORUKU

PRATITE NAS