• Digitalni Tisak

    OPREMA

    RENOMIRANI PROIZVOĐAČI, DOKAZANA KVALITETA, SUPERIORNA PRODUKTIVNOST

  • Ctp

    REPROMATERIJAL

    EKOLOŠKI PRIHVATLJIV, ODRŽIV, OSTVARUJE ZNAČAJNE UŠTEDE

  • Podrska

    SERVISNA PODRŠKA

    POUZDANA I BRZA, STRUČNI I EDUCIRANI SERVISERI, GOLEMO ISKUSTVO S TERENA

  • Akademija

    GRAFIKnet AKADEMIJA

    RADIONICE, PREZENTACIJE, NOVITETI, DRAGOCJENO ZNANJE U STRUCI

Kodak prestaje podržavati određene verzije softvera

Od 1. srpnja 2019. godine Kodak prestaje podržavati niže navedene verzije Kodak softvera:

  • PRINERGY EVO Workflow verzija 6.x
  •  PANDORA Step-and-Repeat verzija 4.x
  • Packaging Layout Automation (PLA) verzija 4.x za PRINERGY Workflow

Ova obavijest ne utječe na kasnije verzije navedenih proizvoda.
Ukoliko više ne koristite navedene verzije softvera ili ste ih već nadogradili na novije verzije, promjene neće utjecati na vas, niti na vašu proizvodnju.
Svakako preporučujemo da razmislite o nadogradnji na najnovije verzije softvera kako biste osigurali nesmetani rad vašoj proizvodnji.

Opseg nadogradnje a samim time i cijena mogu varirati ovisno o vašim zahtjevima i potrebama.

Opširnije

Sigurnosno tehnički listovi

Sigurnosno tehničke listove šaljemo vam na zahtjev.

Zahtjev popunite ovdje s točnim nazivom proizvoda za koje želite da vam dostavimo STL-ove.

Ime i prezime(*)
Please let us know your name.

Tvrtka(*)
Invalid Input

Email(*)
Please let us know your email address.

Proizvod(*)
Please write a subject for your message.

Molimo Vas upišite ovdje točan naziv proizvoda.

Napomena(*)
Please let us know your message.

ReCaptcha
Invalid Input

Servisna podrška

Poseban naglasak i težište u našem poslovanju dajemo našem odjelu servisa i servisnim uslugama kojima želimo omogućiti našim partnerima konkurentnu prednost i posao bez stresa.

Od samog početka rada tvrtke, naši djelatnici pohađaju stručne tečajeve i seminare, te svakodnevno prate novu tehnologiju da bi svojom stručnošću i iskustvom bili na usluzi vama, te znanjem i zalaganjem ispunjavali zadatke koje nova tehnologija, u našem zahtjevnom poslu, postavlja pred nas.
Jedan od bitnih uvjeta poslovanja, osim stručne osposobljenosti je i komunikacija između partnera. Time ne mislimo samo na naše ”velike” poslovne partnere, nego i na svaku pojedinačnu stranku koja zatraži naše usluge. Koristeći svoje znanje i vještine, te dugogodišnje iskustvo kako bi vam pružili najbolju uslugu u što kraćem roku, naši stručno osposobljeni i visoko educirani serviseri su vam na raspolaganju bilo da tražite informacije o uređajima, potrošnom materijalu, rezervnim djelovima ili kvaru.

Servis Grafik.net-a trenutno ima sedam stalno zaposlenih servisnih inženjera. Za rad u modernom servisu potrebno je kontinuirano školovanje i certificiranje koje provode sami proizvođači opreme. Certificiranje i obuka servisnih inženjera obavlja se u edukacijskim centrima Europe i svijeta, i to za svaki uređaj posebno. Grafik.net-ov servis trenutno posjeduje više od sto certifikata za opremu, a na terenu kod naših klijenata održavamo više od dvjesto uređaja. U mogućnosti smo pružiti servisnu podršku 24/7 putem više modela servisnih ugovora, kako u vremenu trajanja jamstva na uređaj, tako i u vanjamstvenom roku.

Po primitku poziva i ukazane potrebe za servisnom intervencijom, naši se inženjeri prije odlaska na teren najprije spajaju na vašu opremu preko interneta (remote support), tako da već prije dolaska kod klijenata znaju kakav je kvar i što je od servisnih dijelova potrebno za popravak uređaja. Iaku su zalihe rezervnih dijelova optimizirane, većinu rezervnih dijelova imamo na skladištu. U slučaju da nešto nemamo na zalihama, od narudžbe do ugradnje kod korisnika u prosjeku ne prolazi više od 48 sati.

Svaki servisni posjet se evidentira i arhivira, tako da dokumentirano posjedujemo kompletnu kronologiju kvarova i popravaka koji su obavljeni na svakom stroju. Ukoliko dijagnosticiranje ili popravak zahtjeva znanja koja naši inženjeri ne posjeduju, dostupan nam je help desk direktno od samog proizvođača opreme, kao i njihova potpuna podrška.

Naši serviseri su naš ponos, najveća snaga Grafik.net-a, te uvijek velika i otvorena podrška svim našim klijentima i korisnicima, jer razumiju i poštuju njihove potrebe i sve veće zahtjeve tržišta za visokom kvalitetom, brzinom i učinkovitosti.

Download zona

Grafik.net Remote Support

Omogućujemo vam povezivanje putem dva linka:

TeamViewer QuickSupport module download

Ne zahtjeva instalaciju na računalo, koristi se za jednokratan pristup korisnikovu uređaju, te je dovoljno da ga korisnik download-a i pokrene na svom računalu.

teamviewer qs

TeamViewer HOST module download

Zahtjeva instalaciju na računalu korisnika i koristi se za uređaje kojima treba učestalo pristupati putem interneta.
 

teamviewer host

Standardizacija

Fogra Forschungsgesellschaft Druck e.V.

Pored značajnog broja certifikata koje posjeduju naši tehničari iz servisne podrške, s ponosom se možemo pohvaliti i titulom kvalificiranog partnera FOGRA Instituta za certifikaciju prema ISO standardu.
Kao tvrtka koja kontinuirano donosi novitete i prati razvoj grafičke industrije investirali smo u ovaj segment, te vam nudimo cjelovitu podršku u implementaciji grafičkih standarda koji vam omogućuju komparativnu prednost na tržištu. Imamo osposobljene zaposlenike za pripremu kupca za certifikaciju prema ISO standardu. Kao međunarodno priznata ustanova FOGRA Institut je udruženje za istraživanja grafičke tehnologije koje izdaje certifikate s dokazom da tiskara radi prema standardima.
Danas je gotovo nezamislivo biti konkurentan i izvoziti grafički proizvod na europsko tržište ukoliko ne radite prema standardima struke, a za očekivati je da će i kompanije na lokalnom tržištu ubrzo imati iste zahtjeve. Brojne hrvatske tiskare, kao i one u regiji, svjesne dobrobiti standardizacije, već rade prema ISO standardima za grafičku proizvodnju, ali to nisu dokumentirale i zatražile certifikaciju. Uz to, mnoge tiskare miješaju standarde i tvrde da imaju ISO standard, misleći na ISO 9001 ili ISO 14001. Iako se danas sve može standardizirati, naša tvrtka stavlja naglasak na standarde za grafičku proizvodnju - ISO 12647. Razvijen od strane Fogra Instituta, a u suradnji s German Printing and Media Industries Federation, Process Standard Offset (PSO) je industrijski orijentiran opis i standardiziran postupak za izradu tiskanih proizvoda. Međunarodno priznat, PSO je u skladu sa standardom serije ISO 12647.

Kvaliteta postaje mjerljiva, provjerljiva i izvodljiva!

GRAFIK.NET

Osjetite boje - Istražite mogućnosti - Otkrijte savršenstvo - 17 godina s vama

CTP SUSTAVI

CTP osvjetljivači - Razvijačice - Izlagači uređaji i ostali alati - Fleksografski sustavi - Mjerni instrumenti - Proofing - CTP ploče i ostali repromaterijal

Digitalni tisak

Inkjet digitalni tiskarski strojevi - Inkjet strojevi velikog formata - Elektrofotografski c/b digitalci - Kolor digitalci - Boje i ostali repromaterijal

Dorada

Bigerice – Falcerice – Laminatori – Rezačice - Strojevi za uvez - UV lakiranje - Dorada iz role - Izrada kartica - Multifunkcijski strojevi za doradu - Ostala doradna oprema

Produkcijski softver

Softverska rješenja i programski paketi za pripremu tiska, konverziju boja i probne otiske za ambalažni i komercijalni dio tiskarske industrije - MIS/ERP sustavi za upravljanje poslovnim procesima

Strukturno kabliranje

Računalne mreže, audio i video sustavi, konferencijski sustavi, usluge tehničke podrške

GRAFIK.NET D.O.O.

Odranska 1/1
10000 ZAGREB
HRVATSKA
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
T +385 1 6137 414

POŠALJI PORUKU

PRATITE NAS