Servisna podrška
Poseban naglasak i težište u našem poslovanju dajemo našem odjelu servisa i servisnim uslugama kojima želimo omogućiti našim partnerima konkurentnu prednost i posao bez stresa.
Od samog početka rada tvrtke, naši djelatnici pohađaju stručne tečajeve i seminare, te svakodnevno prate novu tehnologiju da bi svojom stručnošću i iskustvom bili na usluzi vama, te znanjem i zalaganjem ispunjavali zadatke koje nova tehnologija, u našem zahtjevnom poslu, postavlja pred nas.
Jedan od bitnih uvjeta poslovanja, osim stručne osposobljenosti je i komunikacija između partnera. Time ne mislimo samo na naše ”velike” poslovne partnere, nego i na svaku pojedinačnu stranku koja zatraži naše usluge. Koristeći svoje znanje i vještine, te dugogodišnje iskustvo kako bi vam pružili najbolju uslugu u što kraćem roku, naši stručno osposobljeni i visoko educirani serviseri su vam na raspolaganju bilo da tražite informacije o uređajima, potrošnom materijalu, rezervnim djelovima ili kvaru.
Servis Grafik.net-a trenutno ima sedam stalno zaposlenih servisnih inženjera. Za rad u modernom servisu potrebno je kontinuirano školovanje i certificiranje koje provode sami proizvođači opreme. Certificiranje i obuka servisnih inženjera obavlja se u edukacijskim centrima Europe i svijeta, i to za svaki uređaj posebno. Grafik.net-ov servis trenutno posjeduje više od sto certifikata za opremu, a na terenu kod naših klijenata održavamo više od dvjesto uređaja. U mogućnosti smo pružiti servisnu podršku 24/7 putem više modela servisnih ugovora, kako u vremenu trajanja jamstva na uređaj, tako i u vanjamstvenom roku.
Po primitku poziva i ukazane potrebe za servisnom intervencijom, naši se inženjeri prije odlaska na teren najprije spajaju na vašu opremu preko interneta (remote support), tako da već prije dolaska kod klijenata znaju kakav je kvar i što je od servisnih dijelova potrebno za popravak uređaja. Iaku su zalihe rezervnih dijelova optimizirane, većinu rezervnih dijelova imamo na skladištu. U slučaju da nešto nemamo na zalihama, od narudžbe do ugradnje kod korisnika u prosjeku ne prolazi više od 48 sati.
Svaki servisni posjet se evidentira i arhivira, tako da dokumentirano posjedujemo kompletnu kronologiju kvarova i popravaka koji su obavljeni na svakom stroju. Ukoliko dijagnosticiranje ili popravak zahtjeva znanja koja naši inženjeri ne posjeduju, dostupan nam je help desk direktno od samog proizvođača opreme, kao i njihova potpuna podrška.
Naši serviseri su naš ponos, najveća snaga Grafik.net-a, te uvijek velika i otvorena podrška svim našim klijentima i korisnicima, jer razumiju i poštuju njihove potrebe i sve veće zahtjeve tržišta za visokom kvalitetom, brzinom i učinkovitosti.